Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Tuesday, March 27, 2018

Tomy

Dari kecik, aku jaga kau. Peluk kau. Cium kau.
.
Lepas subuh tadi kau tunggu aku kat pintu.
.
Aku sibuk sikit. Jadi aku sentuh kau sekejap je.
.
Sayang nye aku kat kau. Sayang sangatt. Dari kau baby.
.
Aku bawak kau duk kat bahu ni. Waktu aku makan pun kau ada sekali.
.
Aku panggil nama kau, mesti kau datang.
.
Semalam sebelum pergi keje. Kau tunggu kat pintu pagar. Tengok aku pergi keje.
.
Tapi hari ni kau tak de dah. Ade orang langgar kau. Tu laa. Salah kau.
.
Sape suruh lintas jalan tak tengok kiri kanan.
.
Sedih. Aku sayang kau sangat.
.
Moge jumpa kat sana nanti yee..
.
Bai bai Tomy. Sanggup kau tinggal aku.

No comments :

Post a Comment