Ayat Cinta

Katakanlah (wahai Muhammad): "Wahai hamba-hambaKu yang telah melampaui batas terhadap diri mereka sendiri (dengan perbuatan-perbuatan maksiat), janganlah kamu berputus asa dari rahmat Allah, kerana sesungguhnya Allah mengampunkan segala dosa; sesungguhnya Dia lah jua Yang Maha Pengampun, lagi Maha Mengasihani. (Az-Zumar:53)

Wednesday, June 25, 2014

Busana Muslimah Menarik Dan Murah!



Pernah tidak rasa excited melihat koleksi terkini busana Mulsimah yang sangat gorgeous semuanya? Saya adalah antara daripada banyak peminat fesyen yang rasa begitu teruja melihat perkembangan yang cukup positif dalam dunia fesyen tempatan. Kelihatannya industri fesyen Malaysia sudah tidak lagi ‘gloomy’ atau ‘suram’ seperti dahulu. Kini kita dapat lihat banyak kemunculan koleksi terbaru pakaian Muslimah yang cantik-cantik belaka.

Apa yang paling ketara sekali ialah rekaan baju Muslimah terbaru lebih moden. Sentuhan kreatif yang diberikan oleh para pereka fesyen muda tempatan telah memperlihatkan dimensi baru bagi dunia fesyen tempatan. Rekaan mereka ini jauh lebih segar dan sesuai untuk dibawa ke peringkat yang lebih tinggi. Sebagai bukti lihat sahaja fenomena fesyen Muslimah yang telah melanda sehingga ke peringkat global!



Busana Muslimah kini turut memperlihatkan gabungan sentuhan moden dan elemen tradisional. Pakaian tradisional atau traditional wear masih lagi memonopoli pasaran fesyen Muslimah. Namun seperti yang telah dikatakan tadi kemunculan dress Muslimah yang lebih moden telah menarik minat para pembeli. Dengan itu muncullah segala macam koleksi terbaru seperti baju kurung moden, jubah moden, jubah dress, baju kurung peplum moden dan kaftan untuk para wanita di luar sana.



Koleksi terkini BUSANA MUSLIMAH bukan sahaja boleh didapati di butik-butik pakaian terkemuka atau kedai pakaian biasa sahaja. Malah, ianya boleh didapati secara online juga. Terdapat banyak website online shopping Malaysia di luar sana yang menawarkan pelbagai koleksi baju Muslimah yang terbaik untuk wanita. Zalora Malaysia sebagai contohnya adalah destinasi online fesyen terkemuka yang boleh anda lawati. Mereka mempunyai pelbagai koleksi baju Muslimah yang menarik dalam seleksi baju raya 2014 tahun ini. Jom bergaya di pagi Syawal dengan busana Muslimah moden daripada Zalora!

No comments :

Post a Comment